Potwierdzamy iż na kursie Andragogika i Gry Doświadczalne dopuszcza się nizej wymienione tematy do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa decyzyjna : „”Bo ja kobieta, na którą patrzą – patrzę sama na siebie…” Obraz kobiety w kulturze popularnej – między stereotypem a emmancypacją (feminizmem). Wyzwolenie czy zniewolenie? Co kryje model współczesnej kobiecości?” oraz „Turcy w Niemczech-od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
gra edukacyjna – „Wojna w mediach narzędziem walk gigantów” oraz „Recepcja kultury zachodniej w Japonii na przykładzie literatury i sztuki”
zabawa kreatywna – „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu” i Inżynierskie Symulacje Biznesowe W IT i „Oblicza egzotyzmu i egzotyki w literaturze polskiej po 1945 roku”
symulacja słownikowa : „Kobiecość w filmach Pedra Almodóvara” i „Pani Bovary Gustawa Flauberta na tle epoki”
zabawa kreatywna : „Przezwiska nadawane przez uczniów na modelu wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie” oraz „Turcy w Niemczech od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
symulacja edukacyjna : „Narodziny Kościołów narodowych w Serbii, Bułgarii i Macedonii” i „Recepcja dzieł Eliota w Polsce w latach 1945-1985”
gra biznesowa – „Projekt wycieczki rowerowej po Wyżynie Lubelskiej i Roztoczu” oraz „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima”
zabawa komunikacyjna : „Wpływ kultury ukraińskiej na społeczność lokalną obszaru Warmii i Mazur” oraz „Stosunki amerykańsko-radzieckie w okresie prezydentury Rolanda W. Regana”
gra kreatywna – „Sceny dantejskie w grafikach Salvadora Dalego” i „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego”