Ćwiczenie metodyczne – dydaktycy – przedmiot komunikacja społeczna


ZADANIE NR 1: wymyślić ćwiczenie zespołowe dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie oglądania fragmentów z jednego z następujących filmów:

  • Tulpan; Sergei Dvortsevoy
  • Cztery pory roku; Andrzej Kondratiuk, Alex Rider: Misja Stormbreaker; Geoffrey Sax
  • Czysta formalność; Giuseppe Tornatore
  • Noce Cabirii; Federico Fellini, Rękopis znaleziony w Saragossie; Wojciech Has
  • Człowiek z blizną; Brian De Palma
  • Tańcząc w ciemnościach; Lars von Trier, Wniebowzięci; Andrzej Kondratiuk
  • Zabójcy; Andriej Tarkowski, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
  • Miasto gniewu; Paul Haggis
  • Joanna D’arc; Luc Besson, Więcej szmalu; Peter MacDonald
  • Zagraniczny romans ; Jim O’Brien
  • Air America; Roger Spottiswoode

    ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na fundamencie tekstu do wybranego z poniższych utworów muzycznych:

  • String Driven Thing, The Machine That Cried, Houk, Soul Amunition
  • Pendragon, The World, Iron Maiden, The X Factor, Ministry, Psalm 69: The Way To Succed And The Way To Suck Eggs
  • U2, The Joshua Tree, SBB, SBB (1974), Sting, …Nothing Like The Sun
  • Sting, The Dream Of The Blue Turtles

    ZADANIE NR 3: – Problematyka prawiudłowego artykułowania profesjonalnych instrukcji. Spisać trafną do grupy uczniów podstawówki zasadę przyjmowania wybranej zponiższych leków:

  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 150.2, Opioidowe leki przeciwbólowe – dihydrokodeina
  • 36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
  • 47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
  • 178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
  • 200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne