ZADANIE NR 1: wymyślić ćwiczenie zespołowe dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie oglądania fragmentów z jednego z następujących filmów:
Tulpan; Sergei Dvortsevoy
Cztery pory roku; Andrzej Kondratiuk, Alex Rider: Misja Stormbreaker; Geoffrey Sax
Czysta formalność; Giuseppe Tornatore
Noce Cabirii; Federico Fellini, Rękopis znaleziony w Saragossie; Wojciech Has
Człowiek z blizną; Brian De Palma
Tańcząc w ciemnościach; Lars von Trier, Wniebowzięci; Andrzej Kondratiuk
Zabójcy; Andriej Tarkowski, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Miasto gniewu; Paul Haggis
Joanna D’arc; Luc Besson, Więcej szmalu; Peter MacDonald
Zagraniczny romans ; Jim O’Brien
Air America; Roger Spottiswoode
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na fundamencie tekstu do wybranego z poniższych utworów muzycznych:
String Driven Thing, The Machine That Cried, Houk, Soul Amunition
Pendragon, The World, Iron Maiden, The X Factor, Ministry, Psalm 69: The Way To Succed And The Way To Suck Eggs
U2, The Joshua Tree, SBB, SBB (1974), Sting, …Nothing Like The Sun
Sting, The Dream Of The Blue Turtles
ZADANIE NR 3: – Problematyka prawiudłowego artykułowania profesjonalnych instrukcji. Spisać trafną do grupy uczniów podstawówki zasadę przyjmowania wybranej zponiższych leków:
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
150.2, Opioidowe leki przeciwbólowe – dihydrokodeina
36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne