Zawiadamiamy iż na programie Metodyka Kształceniowa i Symulacje Integracyjne akceptujemy prezentowane na niniejszej liście zagadnienia do superwizji końcowej:
gra kreatywna – „Koncepcja i badania układu kwantowego interferometru światłowodowego” i „Model polskiej rodziny we współczesnej reklamie”
symulacja biznesowa – „Mit projektu Riese” i „Wpływ reklamy na młodzież”
symulacja językowa : „Spaghetti – western jako gatunek filmowy” oraz Gry Menedżerskie i „Bułgarzy w ocenie własnej i w oczach Polsków”
gra strategiczna – „Spojrzenie Europejek na Afrykę” oraz „Absurd ironia groteska bronią przeciwko czasom terroru na danych źródłowych z twórczości Michała Zoszczenki i Władimira Wojnowicza”
gra zespołowa – „Stroje i fryzury kobiet w okresie Cesatstwa Rzymskiego” i „Ataki terrorystyczne na Duhrowce (2002), w Biesłanie (2004) i Moskwie (2010) na łamach „Newsweeka Polska” i „Polityki””
symulacja kreatywna : „Kultura, Polska i Polacy w twórczości Kazimierza Staniszewskiego” i „Ludobójstwo na Bałkanach pod koniec wieku dziewiętnastego i w wieku dwudziestym”
gra zespołowa – „Homoseksualizm we współczesnej polskiej przestrzeni kulturowej” oraz „Niekonwencjonalne hotele Świata”
zabawa edukacyjna – „Postać Jadwigi Śląskiej w religijności i kulturze polskiej” i „Matteo Ricci SJ – wizjoner ewangelizacji i Dalekiego Wschodu”
gra biznesowa : „Wizerunek prostytutki w prozie naturalistycznej (na przykładzie Nany E. Zoli i Damy Kameliowej A. Dumas – syna)” oraz „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web”