ĆWICZENIE NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. negocjacji i komunikacji na podstawie oglądania odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
U pana Boga za piecem; Jacek Bromski
Taxidermia; György Pálfi, Easy Rider ; Dennis Hopper
Pali się moja panno; Milos Forman
Suplement; Krzysztof Zanussi, Wrzeciono czasu; Andrzej Kondratiuk
Hot Fuzz – Ostre psy; Edgar Wright
Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Barbarella – królowa galaktyki ; Roger Vadim
Garbi – Super bryka; Angela Robinson, Kruk; Alex Proyas
To nie może być niebo; Richard Friedman
Dom 1000 trupów; Rob Zombie, Gliniarz w przedszkolu; Ivan Reitman
Krucjata Bourne’a; Paul Greengrass
Hakerzy; Iain Softley
ZADANIE NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:
Rolling Stones. The, Beggars Banquet, Kult, Your Eyes
Therapy?, Troublegum, AC/DC, Highway To Hell, Mansun, Attack Of The Grey Lantern
King Crimson, Red, Free, Fire And Water, Sting, …Nothing Like The Sun
Perfect, Nie fkóórwiay mie
ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia jasnego przedstawiania nieintuicyjnych treści. Spisać obrazkową instrukcję użytkowania jednej znastępujących medykamentów:
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
90.2, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne